Rejestrator czasu pracy i firma działa jak w zegarku!

Instalacje przemysłowe Ochrona i bezpieczeństwo

Rejestartor czasu pracy – serce systemów RCP

Zegary czasu pracy to zaawansowane urządzenia, które umożliwiają rejestrowanie godzin wejść i wyjść pracowników. Zegary są kompatybilne z oprogramowaniem, które pozwala na prowadzenie rejestru godzin pracy wszystkich osób zatrudnionych, jak również okresu pobytu gości. Systemy umożliwiające rejestrację oraz kontrolę czasu pracy mogą być bardzo różne. W ich skład zazwyczaj wchodzi wiele urządzeń. Niemniej jednak rejestrator, czyli zegar czasu pracy jest podstawowym elementem wszystkich takich systemów. Pozwala on na przekazanie i przetwarzanie danych sczytywanych przez czytnik do oprogramowania.

Jak może pomóc zegar czasu pracy?

Niezaprzeczalną korzyścią którą przynosi rejestrator czasu pracy jest zwiększenie wydajności pracowników. RCP to rozwiązanie szczególnie niezastąpione w dużych firmach, w których zatrudnionych jest wiele osób, przez co bezpośrednia kontrola wszystkich pracowników jest utrudniona. Ponadto rzetelna rejestracja czasu pracy pomaga w uniknięciu niedomówień i stanowi niepodważalny dowód na godziny spędzone w pracy. Systemy RCP mogą być połączone z systemami kontroli dostępu, które za pomocą danych biometrycznych (np. linii papilarnych) lub kodów dostępu uniemożliwiają wstęp osobom nieupoważnionym, przez co zapewniają bezpieczeństwo.