Co zrobi Twojej stronie filtr od Google

IT Reklama

O filtrach ręcznych od Google i nie tylko

Filtry i bany Google to nic innego jak kary nakładane na webmasterów, którzy dopuszczają się łamania zasad stworzonych przez Google. Najprostsze rozróżnienie filtrów to filtry ręczne – nakładane przez pracowników firmy oraz filtry algorytmiczne – nakładane przez algorytm. Jeżeli podczas pozycjonowania swojej strony pamiętasz o wszystkich wytycznych , nie powinieneś martwić się o filtry Google.

Wpływ filtrów Google na pozycję w wynikach wyszukiwania

Podstawowymi konsekwencjami filtrów Google jest obniżenie się strony w wynikach wyszukiwania. Strony, które w niezaprzeczalny sposób łamią zasady Google mogą zostać nawet zupełnie wyczyszczone z ich wyników. Filtry ręczne od Google nakładane są z reguły na miesiąc, a filtry algorytmiczne do czasu, gdy strona będzie zaakceptowana przez roboty sieciowe. Oczywiście również w przypadku filtru ręcznego warunkiem nieprzedłużenia kary jest dostosowanie strony do wytycznych. Najczęściej spotykamy się z filtrami Google uniemożliwiającymi osiągnięcie dobrych wyników w wyszukiwarce lub pogarszającymi dotychczas uzyskiwane pozycje.