Dla żadnego z nas nie jest tajemnicą, iż sukces firmy zależy przede wszystkim od skuteczności strategii promocyjnych. Dla dużych firm muszą one być rzecz jasna prowadzone ze sporym rozmachem, jednak w przypadku niewielkich podmiotów odpowiednie będą mniej drogie metody. Należy wspomnieć przede wszystkim ulotki promocyjne, które od dawna są wykorzystywane przez przedsiębiorców działających w rozmaitych branżach – salony urody, gastronomia, szkoły angielskiego lub specjalistyczne sklepy. Czemu jednak warto postawić na ulotki promocyjne? Jakie są przyczyny ich popularności? Komu powierzyć ich wykonanie oraz dystrybucję?
Ulotki – dlaczego się opłaca?
Kluczowym plusem ulotek reklamowych okazują się na pewno niskie ceny. Zlecając wydruk kilku tysięcy sztuk, na pojedynczą ulotkę wydamy zaledwie 3-5 groszy, co oznacza, że jest to najpewniej najtańsza forma reklamy. Szalenie istotne jest również to, iż ulotki mogą dotrzeć wyłącznie do klientów, do jakich kierowane są produkty firmy – mieszkających w pobliżu sklepu albo odwiedzających kluby wiążące się z sektorem, w którym funkcjonuje nasza marka. Umożliwiają to różne metody ich dystrybucji – na przykład dostarczenie do skrzynek na listy, rozdawanie na mieście czy umieszczenie ich w stojakach.
Jaka drukarnia zrobi ulotki?
Rzecz jasna, by strategia wykorzystująca ulotki okazała się skuteczna, należy powierzyć ich druk doświadczonej drukarni z różnymi wykonanymi już projektami – specjaliści wykonają dla nas przyciągające uwagę ulotki oraz wykonają je w dużej jakości. Najlepsze agencje świadczą poza tym dostarczenie ulotek technikami dopasowanymi do działalności przedsiębiorstwa, co dobrze wpływa na skuteczność promocji i ułatwia zdobycie nowych klientów przy stosunkowo małych kosztach – niezależnie od tego, w której branży ona funkcjonuje.