Zalety usług agencji SEO

Reklama

Zdobądź więcej informacji o usługach świadczonych przez agencję SEO na seo4.net

Firmy oraz właściciele portali internetowych, którzy marzą o tym, żeby pojawiać się na najlepszych pozycjach w wyszukiwarce, są w stanie to osiągnąć na minimum kilka sposobów. Pierwszy, którego nie rekomenduje się, to próbowanie starań osobiście. Nie mając doświadczenia w tematyce SEO i nie monitorując codziennie komunikatów o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko działać rzetelnie i – kluczowe – skutecznie. Drugi sposób to utworzenie etatu dla wprawnego SEOwca, niemniej jednak nie każda firma może sobie na to pozwolić powodu braku budżetu. Trzecia metoda to zatrudnienie agencji SEO. Wydatki wygospodarowane na takie działania można dopasować do możliwości finansowych zlecającego. Atutem zlecania działań agencji SEO jest to, że pomijając speców od SEO w pracują tam także osoby od copywritingu, kampanii Google Ads, grafiki czy kodowania służące rzeczową pomocą w tych kwestiach.

Agencja SEO – transparentność jej działań jest ważna

Agencji SEO w naszym kraju jest bez liku. Czym kierować się w toku poszukiwań podmiotu, która poprawi naszą widoczność w SERP? Polecamy wybrać firmę, która działa na rynku od kilkunastu lat. Liczba firm SEO, ale także tych kreatywnych oraz reklamowych, z miesiąca na miesiąc rośnie, co nie zawsze zapewnia wysoką jakość usług. Wybierając agencję, która istnieje od około dziesięciu lat, można mieć zaufanie, że dysponuje ona dużym doświadczeniem i może w każdej chwili zaprezentować ciekawe portfolio swoich poprzednich prac. Agencje SEO częstokroć na swoich stronach posiadają sekcję z prezentacją tzw. „kejsów”. Przed zatwierdzeniem umowy warto przeczytać opisy takich przypadków, by sprawdzić, jakich wyników można się spodziewać po danej agencji, a także to z jakimi trudnościami przyszło im się zmierzyć i z jakimi branżami miała do czynienia. Solidna agencja SEO to taka, której praca jest przejrzysta: zawiadamia o harmonogramie zadań na zbliżające się miesiące, ale także dostarcza raporty z ukończonych działań i ich rezultaty.

Inna nie do przecenienia kwestia to spersonalizowana oferta i dobranie zakresu prac do charakteru działalności, którą prowadzi zleceniodawca agencji. Jeżeli agencja SEO na chęć współpracy reaguje w ciągu 15 minut, a oferta wygląda jak gotowy szablon, powinien to być sygnał alarmowy. Po wysłaniu zapytania pracownik sumiennej agencji SEO kontaktuje się z potencjalnym klientem, żeby dopytać o dokładniejsze informacje o firmie, nieodzowne do opracowania dla niej kompleksowej oferty. Chodzi o dane, których nie da się odszukać samodzielnie w sieci, jak przykładowo informacja o prowadzonych uprzednio pracach SEO czy o kluczowych dla klienta artykułach albo usługach, które chce wypromować.

Co o firmie SEO mówi model rozliczeń jaki oferuje?

Ostrożnie warto potraktować agencje SEO, które proponują umowę z zapłatą za wypracowany wynik. W takim modelu opłata odbywa się dopiero wówczas, kiedy słowa kluczowe uzyskają wynegocjowane w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (przykładowo wejdą do pierwszej strony wyników albo do Top5). To w dalszym ciągu często spotykany sposób rozliczeń, jednak niesie ze sobą znaczne niebezpieczeństwo – można bowiem osiągnąć natychmiastowe rezultaty naruszając zasady ustalone przez Google. Nieprzerwanie modyfikowany algorytm także nie ułatwia dotrzymania obietnic złożonych klientowi, z tej przyczyny odpowiedzialna agencja SEO nigdy nie zapewnia zdobycia konkretnych wyników. Jeśli chodzi o cenę za działania firmy SEO, to sporadycznie bywa ona stała – zwyczajowo w pierwszych tygodniach po zawarciu kontraktu niezbędne są większe nakłady finansowe, aby wykonać wnikliwy audyt SEO, a później wykonywać wszystkie wyliczone w nim zalecenia. W późniejszych miesiącach współpracy, jak strona klienta jest już zoptymalizowana, wydatki na działania są znacznie mniejsze.

Nasze dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]