Biznes w XIX wieku nie poradzi sobie bez akcji promocyjnych. Dziś reklama ma przeróżne formy: umieszcza się ją w mediach społecznościowych i ogólnie w internecie, oraz w magazynach. Jednakże nadal nie rezygnuje się z tradycyjnych nośników reklamy, np. z ulotek czy wizytówek. Wykorzystuje się także jeszcze jeden typ działań marketingowych, który potencjalni konsumenci wyjątkowo kochają – promocję poprzez gadżety.
Gadżety reklamowe – funkcjonalny i darmowy przedmiot
W przeciwieństwie do innych form reklamy, różnego typu gadżety są materialną rzeczą, która w wielu przypadkach jest bardzo praktyczna, dzięki czemu pozostaje z nimi na dłużej. To natomiast sprawia, że nasi przyszli kontrahenci i konsumenci bardzo je cenią sobie. Niełatwo wskazać osobę, która zrezygnuje z przyjęcia w banku czy w kancelarii parasolki lub ołówka. Są to wszak przedmioty, które zawsze trzeba mieć w zanadrzu. A co istotne – ten upominek jest bezpłatny! Tymczasem wykorzystując raz za razem taki gadżet, klient nieprzerwanie obcuje z logo firmy, od której go dostał, tym samym bezwiednie staje się ona dla niego bardziej rozpoznawalna.
Gdzie kupić gadżety reklamowe?
Sitodruk, czyli jedna z najpopularniejszych metod używanych przy wytwarzania gadżetów reklamowych, umożliwia nadruk zarówno na drewnie, tkaninie, jak i tworzywach sztucznych. Najchętniej kupowanym gadżetem tekstylnym, jest oczywiście odzież promocyjna – przeważnie wykonuje się firmowe logo na t-shirtach, a czasem też na spodniach, kamizelkach oraz polarach. Oprócz tego można nanieść logo na torbie zakupowej, ręczniku i parasolu. Jeśli zależy nam na bardzo dużym wyborze opcji nadruku, warto przejrzeć ofertę hurtowni odzieży reklamowej. Za jednym zamachem można wtedy zamówić nie tylko koszulki i odzież z nadrukiem, ale też m.in skrobaczki do szyb aut, breloczki oraz ołówki, co ułatwi organizację każdej kampanii promocyjnej.