Świetna lokalizacja, małe opłaty oraz przestronne pomieszczenia… Mogłoby się wydać, iż to najlepsze lokum, ale dotarcie do nabywcy nie okazuje się proste. A jeżeli nawet któryś zdecyduje się je nabyć, problemem staje się koszt zakupu, bo ten zasugerowany przez nabywcę nas nas zadowala. Gdzie szukać przyczyn takich sytuacji? Może powodem są nieodpowiednie fotografie, które zamieściłeś w ofercie? A może wystrój wnętrza, bo ten powoduje, iż mieszkanie nie interesuje ewentualnych kupców? Jeżeli tak, warto docenić korzyści, które daje Ci profesjonalny home staging. Na jakich zasadach się on opiera?
Home staging – co to jest?
Home staging, jak nietrudno stwierdzić, opiera się na przygotowaniu mieszkania przed jego sprzedażą. Dzięki temu jego aranżacja wpisze się w oczekiwania dużej liczby nabywców – zaś to pozwoli nam na szybkie zakończenie transakcji po satysfakcjonującej nas cenie. Home staging skupia się na początkowym wrażeniu klienta. Według badań o tym, czy zainteresuje go dane mieszkanie decyduje tylko trzydzieści sekund sekund – warto zatem zaprezentować mu dobre zdjęcia atrakcyjnie zaaranżowanego wnętrza.
Czemu warto postawić na home staging?
Atutem home stagingu jest przede wszystkim mała cena w zestawieniu z generowanymi zyskami – na jednorazową poradę wydamy niewiele, zaś możemy zyskać dzięki niemu nawet do kilkunastu tysięcy złotych na kwocie sprzedaży domu. Nabywcy częściej wybierają mieszkania już urządzone. Jest to wszak dla nich rozwiązanie o wiele wygodniejsze oraz – co najważniejsze – mniej kosztowne.