Google radzi, czym się kierować przy zatrudnianiu firmy SEO?

Reklama Tematyka stron internetowych Usługi

Dowiedz się, jak wybrać agencję SEO na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Kiedy prowadzisz swój biznes i tworzysz dla niego stronę www, z pewnością z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, żeby wyświetlała się ona jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. To oczywiste przecież, iż w XXI w. obecność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie tu duża cześć klientów pierwszy raz przeczyta o twojej działalności. Jak wobec tego wybrać rzetelną firmę SEO? Warto posłuchać wskazówek ekspertów, a najlepiej samego Google.

Google podpowiada, jak rozpoznać solidną firmę SEO

Nie można zaprzeczyć, że cały sektor SEO, to znaczy działań skupiających się na optymalizacji stron www pod wyszukiwarki, zaistniała i bezustannie rozkwita w zasadzie tylko za dzięki Google. Pomimo obecności licznych opcji, jak m.in. DuckDuckGo, Bing bądź Yahoo, wciąż kluczowe są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto stara się zaistnieć w internecie, musi zapracować na swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku sektorów, w których konkurencja jest silna, zazwyczaj nie jest to proste bez konsultacji z fachowcami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których idea SEO jest czymś nowym, i przyszykowało krótki kurs, jak rozpoznać solidną agencję SEO.

Czym zdaniem Google charakteryzuje się solidna firma SEO?

Maile Ohye, pracownica, Google z ponad 10-letnim stażem, w kilku punktach tłumaczy, jak rozpoznać rzetelną agencję SEO, wymieniając wśród podstawowych cech między innymi:

  • dbałość o całościową widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na określone słowa kluczowe,
  • zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego oraz praca nad poprawą jej użyteczności,
  • nieustanna kontrola kondycji strony oraz regularną analizę jej statystyk,
  • zdolność estymacji budżetu oraz czasu koniecznego do wykonania planowanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dokładnego audytu strony.

Przedstawicielka Google akcentuje również, iż dobra agencja SEO nigdy nie obieca spektakularnych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, w wielu przypadkach dającą widoczne rezultaty zazwyczaj po kilku miesiącach działań.