Kliknij w to miejsce jeżeli chcesz skorzystać z oferty agencji reklamowej Kraków
Kiedy prowadzi się firmę, niezależnie czy zajmujemy się dystrybucją, produkcją czy świadczeniem usług, działania marketingowe winny być istotnym elementem kreowania jej rozpoznawalności. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki mają środki finansowe na stworzenie i opłacanie własnych działów ds. reklamy, natomiast mniejsze firmy, które z rzadka przeprowadzają akcje promocyjne, na ogół korzystają ze wsparcia agencji marketingowych.
Agencja reklamowa – ekipa profesjonalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta
Agencja reklamowa to zespół kreatywnych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, dysponujących szeregiem kwalifikacji pomocnych w marketingu. Poprzez zatrudnianie ekspertów świetnie orientujących się zarówno w obszarze kampanii marketingowych w internecie (kanały social media, animacje i filmy viralowe), tradycyjnych mediów, jak i grafiki użytkowej (także przygotowanie do druku), agencja reklamowa zapewnia klientom wszechstronną obsługę. Młode marki mogą liczyć na stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i projektami akcydensów (papier firmowy, wizytówki czy koperty), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, iż będzie ono poprawnie zastosowane podczas tworzenia materiałów reklamowych – kalendarzy, ulotek, billboardów czy stoisk targowych. Agencja reklamowa przygotuje także atrakcyjne, unikalne wpisy na stronę www zamawiającego, jak również zaplanuje strategię komunikacji z klientami za pośrednictwem portali społecznościowych, jak Facebook, Instagram czy Twitter.
Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją reklamową?
Oferta agencji reklamowej kierowana jest głównie do przedsiębiorstw, które nie posiadają własnego działu promocji. Aczkolwiek nie znaczy to, że to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji w szeregu przypadków polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie zespołowi ds. reklamy i marketingu. Jeśli zatem nie ma on praktyki w przygotowaniu spotkań z klientami, targów czy sympozjów wymagających często drobiazgowego planowania, takie obowiązki może przejąć agencja reklamowa. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu harmonijnej i niezawodnej grupy pracowników – należy zlecić jej przygotowanie programu szkoleń czy też zorganizowanie warsztatów integracyjnych. Na rynku działają dziesiątki agencji reklamowych, warto jednak wybierać te, które gwarantują dostęp do obszernego grona doświadczonych ekspertów. Pozwala to na przekazanie wszelkich działań marketingowych jednej agencji i tym samym większą kontrolę nad wizerunkiem marki i spójnością kampanii.
Nasze dane adresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]