Stworzono mnóstwo metod promocji przedsiębiorstwa. Większość z nich sprawdza się jednak tylko w określonych przypadkach, a ich zastosowanie musi być właściwie umotywowane. Bez względu na to, w jakiej branży działa dana firma, gadżety i odzież reklamowa (na przykład koszulki, czapeczki oraz torby) zazwyczaj dają dobre skutki. Nie ma w tym oczywiście nic zaskakującego, bo kontrahent, który otrzyma taki gadżet na pewno wyrobi sobie dobre zdanie o firmie. Odzież reklamowa okaże się także pomocna podczas targów – kiedy zatroszczymy się o to, aby emblematy były odpowiednio wyeksponowane, pracownicy, którzy je ubiorą, będą doskonale widoczni i zapewne ściągną do stanowiska ewentualnych kontrahentów.
Odzież reklamowa z nadrukami
Jako iż kluczowymi elementami odzieży reklamowej są logotypy, jej wytwórcy największą uwagę przykładają do stworzenia metod umożliwiających wykonanie trwałych nadruków. W przypadku t-shirtów z bawełny dobre rezultaty daje wykorzystanie haftu, gdyż nie traci on cechujących go zalet także po wielokrotnym praniu. Równie chętnie wykorzystywanymi metodami są sitodruk i tampodruk, które doskonale sprawdzają się do nanoszenia nadruków na zwykłe koszulki oraz smycze dla komórek. Coraz częściej przy tym produkuje się odzież reklamową całkowicie odmienną od lubianych koszulek.
Typy odzieży reklamowej
Bywa czasem, że tradycyjna odzież reklamowa z firmowymi emblematami nie daje oczekiwanych rezultatów – między innymi w czasie targów w niektórych branżach. W takich przypadkach warto zdecydować się na odzież reklamową specjalnego przeznaczenia. Jej wytwórcy nierzadko proponują także wykonywanie niebanalnych ubrań. Są to najczęściej kostiumy zwracające uwagę na kulturę miejsca, z którego pochodzi przedsiębiorstwo, jego maskotka czy jej flagowe produkty – zwłaszcza, jeżeli funkcjonuje ona w branży spożywczej. Tego typu postać promocji jest polecana również dla marek promujących się w sklepach czy w czasie festynów.